הגעתי לקליניקה ליעוץ בחיפוש פשוט ברשת. הרגשת רוגע ושלווה ולאו דווקא "קליניקה רפואית". מה שעוד הגביר את הרצון לקבל יעוץ. המזכירות מסבירות פנים ומחייכות. אדיבות ומקצועיות. דר שירין קיבלה את פני באדיבות ובחיוך. השיח/יעוץ היה רגוע, מכיל ומקצועי. היא חיבקה אותי במילותיה ובמקצועיות למרות שפגשה אותי פעם ראשונה. רכות, הכלה ומקצועיות. אלה נקודות שיש לשים עליהם את הדגש במיוחד אצל נשים המגיעות לקליניקה. מודה ומעריכה את המקצועיות והשירות. ישר כח 🙌🙏
יחס אנושי, בדיקה יסודית והסברים תוך כדי, ד״ר עדי אורנשטיין מדהימה, ומסבירה עם המון סבלנות ורגישות תודה רבה
רופאה מקסימה, אדיבה , הסבירה לנו בסבלנות על הבדיקה ועוד. הדבר היחיד שהיה מאד מאתגר למצוא חנייה
הייתי אתמול אצל ד"ר עדי אורנשטיין בסקירה ראשונה, ומדובר ברופאה מקצועית מאוד ונעימה, היא הסבירה לי הכל וביחס מקצועי ומכבד. ממליצה מאוד!