ד״ר שירין שיראזיאן-ברכה

יילוד וגינקולוגיה

אודות

  • נעים מאוד, שמי שירין שיראזיאן - ברכה אני רופאה מומחית במיילדות וגינקולוגיה, בוגרת אוניברסיטת דברצן, בהונגריה.
  • בעלים של מרפאת ״לליב״ יחד עם חברתי ד״ר עדי אורנשטיין. המרפאה הוקמה מתוך רצון לאפשר חווית בדיקה נעימה ועדינה וטיפול רב תחומי.
  • התמחיתי בבית החולים אסה'ר – שמיר, וכיום אני רופאה בכירה ביחידת אם ועובר (הריון בסיכון) ועוסקת בליווי הריונות בסיכון בביה''ח ובקהילה.
  • את מרבית העבודה שלי אני מקדישה לרפואת הקהילה, ומנהלת את מרפאת הנשים של קופ'ח כללית, הקמתי עם עמיתי את המוקד לרפואה דחופה של קופ'ח כללית בראשל''צ ומנהלת את מוקד הנשים של כללית.
  • במהלך שנות עבודתי בקהילה, התוודעתי לרפואת גיל המעבר והשתלמתי בתחום באונ' תל אביב. מאז אני מטפלת בנשים בגילאי המעבר, ומעבירה סדנאות והרצאות בנושא.

יצירת קשר


מנהלת ורופאה מטפלת במרפאת הנשים לליב,
קמפוס יובלים, בניין B, קומה 3
נס ציונה

מקום עבודה

  • מרפאה

אודות

  • נעים מאוד, שמי שירין שיראזיאן - ברכה אני רופאה מומחית במיילדות וגינקולוגיה, בוגרת אוניברסיטת דברצן, בהונגריה.
  • בעלים של מרפאת ״לליב״ יחד עם חברתי ד״ר עדי אורנשטיין. המרפאה הוקמה מתוך רצון לאפשר חווית בדיקה נעימה ועדינה וטיפול רב תחומי.
  • התמחיתי בבית החולים אסה'ר – שמיר, וכיום אני רופאה בכירה ביחידת אם ועובר (הריון בסיכון) ועוסקת בליווי הריונות בסיכון בביה''ח ובקהילה.
  • את מרבית העבודה שלי אני מקדישה לרפואת הקהילה, ומנהלת את מרפאת הנשים של קופ'ח כללית, הקמתי עם עמיתי את המוקד לרפואה דחופה של קופ'ח כללית בראשל''צ ומנהלת את מוקד הנשים של כללית.
  • במהלך שנות עבודתי בקהילה, התוודעתי לרפואת גיל המעבר והשתלמתי בתחום באונ' תל אביב. מאז אני מטפלת בנשים בגילאי המעבר, ומעבירה סדנאות והרצאות בנושא.

המלצות

5.0

397 המלצות
  • ‫אורלי כהן (אורלי כהן-הכוונים בעמ)‬‎

    בשבוע האחרון

    הגעתי לקליניקה ליעוץ בחיפוש פשוט ברשת. הרגשת רוגע ושלווה ולאו דווקא "קליניקה רפואית". מה שעוד הגביר את הרצון לקבל יעוץ. המזכירות מסבירות פנים ומחייכות. אדיבות ומקצועיות. דר שירין קיבלה את פני באדיבות ובחיוך. השיח/יעוץ היה רגוע, מכיל ומקצועי. היא חיבקה אותי במילותיה ובמקצועיות למרות שפגשה אותי פעם ראשונה. רכות, הכלה ומקצועיות. אלה נקודות שיש לשים עליהם את הדגש במיוחד אצל נשים המגיעות לקליניקה. מודה ומעריכה את המקצועיות והשירות. ישר כח 🙌🙏

  • שלוה כהן

    בשבוע האחרון

    יחס אנושי, בדיקה יסודית והסברים תוך כדי, ד״ר עדי אורנשטיין מדהימה, ומסבירה עם המון סבלנות ורגישות תודה רבה

  • פז וישנר

    בשבוע האחרון

  • רחלי רוזנברג

    בשבוע האחרון

    רופאה מקסימה, אדיבה , הסבירה לנו בסבלנות על הבדיקה ועוד. הדבר היחיד שהיה מאד מאתגר למצוא חנייה

  • Hila Menashe

    בשבוע האחרון

    הייתי אתמול אצל ד"ר עדי אורנשטיין בסקירה ראשונה, ומדובר ברופאה מקצועית מאוד ונעימה, היא הסבירה לי הכל וביחס מקצועי ומכבד. ממליצה מאוד!

יצירת קשר


מנהלת ורופאה מטפלת במרפאת הנשים לליב,
קמפוס יובלים, בניין B, קומה 3
נס ציונה
0:00
0:00