טוב ! רק היה לי קשה למצוא המקום….
הייתה לי חוויה מצוינת במרפאה. ד״ר שימרית שור קיבלה אותי בחיוך, בהקשבה ובסבלנות רבה וגרמה לי להרגיש הכי בנוח שאפשר. התרשמתי מאוד מהמקצועיות, מהיחס האישי ומהאכפתיות לאורך כל הביקור. ד”ר שימרית היתה סבלנית וקשובה לכל שאלה או חשש. חשוב לי לציין שהמרפאה נקייה, נעימה ומזמינה. השירות כולו היה אדיב ומכבד. תודה רבה על תחושת הביטחון והטיפול המסור. אמליץ מכל הלב. שירן סלמה, ביקרתי ביום חמישי האחרון 18/06/2026 שוב תודה
צוות מעולה וסבלני! דר' עדי אורנשטיין מקצועית, סבלנית ומדהימה ברמות!! תודה רבה!